E-PH - Portal handlowców
E-PH na Facebook

Nie masz konta? Zarejestruj się!







Call Center

Call Center w obecnych czasach staje się w wielu firmach wiodącym działem sprzedaży. Niemniej jednak nie jest to łatwy zawód jeśli tak to możemy określić. Wymaga on od Telemarketera wielu umiejętności osobistych, szczególnie: umiejętności skutecznego słuchania jak i późniejszego zadawania pytań, poprzez nieuniknione „zbijanie” obiekcji, by skutecznie i z pełną satysfakcją dla obu stron zakończyć daną rozmowę. Rozmowę, dzięki której obydwie strony odniosą wspólny SUKCES.

Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu działów Call Center  rozwijamy i wzmacniamy umiejętności prowadzenia rozmów przychodzących i wychodzących by „Sztuka słowa i głosu” była dla Telemarketerów radością z tego co robią każdego dnia.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani szkoleniami  z ogólnie pojętego Telemarketingu, to prosimy o kontakt.

Zakres merytoryczny szkolenia „Sztuka sława i głosu” przedstawiamy Państwu pod niniejszym linkiem:

Telemarketing – Sztuka słowa i głosu

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy.



Engine & code: Dead Link
Wszystkie prawa zastrzeżone.